A vezetői kommunikáció úttörői Magyarországon.
9000+ tréning nap - 3000+ tanácsadói nap - 2 saját fejlesztésű szoftver
1991. dr. Demmler Walter és Tóth Tamás feljogosítást kapott az F&A Gmbh-tól, hogy magyar vállalkozások vezetői és értékesítői számára strukturált módszertani tudást tudjunk biztosítására.
Már ebben az időszakban is évente több száz nap képzést adtunk vezetőknek és értékesítőknek, hogy tudatosabban és hatékonyabban dolgozhassanak.
Létrehoztuk első komplex rendszerünket ahhoz, hogy az értékesítők tréningen szerzett tudása tartóssá válhasson. Az értékesítéskísérési rendszert egy orvoslátogatói csapat konkrét kérésére alkottuk ki..
A retorikai szereplések, a konstruktív vitakészség és az igényes kommunikáció fejlesztésére létrehoztunk egy készségfejlesztő tréninget, amelyet azóta számtalanszor, még csapatépítő céllal is tartunk. A tudást dr. Baldur Kichner tréningjein sajátítottuk el, Németországban.
Mitől van, hogy a munkatársak lelkesen használják a szerzett tudást, de néhány hét múlva minden elhalványul? - kérdezte az egyik legnagyobb biztosító vezetője.
Ez természetes jelenség, ha a vezető visszajelzéseiből hiányzik a szerzett tudás használata. Ennek lett megoldása értékesítésben a két első, ügyféligényre kidolgozott rendszerünk: értékesítésben a kísérő rendszer és vezetésben a rendszeres kontroll tartalmi és kommunikációs struktúrája, minden esetben a konkrét ügyfélhelyzetre kidolgozva.
Növekvő számú nemzetközi, főleg német, osztrák, és orosz megbízóinknak is nagy segítséget jelentettek a korábban kidolgozott, de eredetileg még egymástól független rendszereink, amelyek lassan egy hatáskör-felelősség alapú, egységes vezetési struktúrává álltak össze.
A rendszereket minden alkalommal ügyfeleinkkel közösen, cégre szabottan hoztunk létre. A vezető minden- az irányításhoz és felügyelethez szükséges feladatának tartalmát, kommunikációját és szervezési feltételeit- rendszerbe foglaltuk, minden esetben a szakterületekkel együtt dolgozva.
Eközben a vállalati helyzetek kommunikációs problémáira először csak tanácsadás, majd rendszerezett kommunikációs tréningek keretein belül adtunk megoldást: konfliktushelyzetek kezelése, beszerzői képzés, kommunikáció ellenőr, stb.
Ha azt akarjuk, hogy két kollégánk összevesszen, adjunk nekik egy klíma szabályozót és bízzuk rájuk, hogy állítsák be a hőmérsékletet.
A szervezet tele van ilyen klíma szabályzókkal: közös munkatárs, ketten kapnak egy feladatot, "csináld meg takarékosan és amilyen hamar lehet"-utasításokkal. A kidolgozott rendszer ezeket a tisztázatlanságokat zárja ki a kiválasztott területeken.
Ügyfeleinknél sikerült elérni, hogy a korábban általunk bevezetett, papír alapon működő jegyzetelések helyett, az irányítási struktúrák, excel alapon, dokumentáltan működjenek.
Egyre nagyobbá vált az igény a folyamatszabályozásra.
"Én azt hittem, hogy nekünk vannak folyamataink, de már látom, csak gyakorlatunk volt…" - mondta egy ügyvezető folyamatszabályozási munkánk végén.
2019 és 2020 folyamán fejlesztettük Jetro szoftverünket ennek támogatására. Irányítási rendszerünket a JETRO-t azóta már nagyon sok szervezet használta részben, vagy egészben.
Dr. Demmler Walter kollégánk hosszú betegség után elhalálozott, de tudása, alapossága sokat segített a rendszer megalkotásában.
A kommunikáció, a rendszer, a nyilvántartás együtt lehet csak hatékony, így a teljes szolgáltatási rendszerünk a Jetro Systemben tettük egységessé. Szoftvereink folyamatos fejlesztése egyre több területen bővítik a vezetői eszköztárat.
Saját folyamatszabályozási szoftverünk fejlesztésével a komplex áttekintés és a részletesség egyszerre válik biztosíthatóvá.
A sok excel és word dokumentum helyett egyetlen felületen érhető el minden, ami a működéshez fontos. Nem kell keresgélni és a lényeges dolgokat senki sem felejtheti el!
A csapatépítés és a coaching (egyéni, team és csoportos) számunkra új területként, de kiemelkedő szakértelemmel bíró új kollégánk segítségével bővítette kínálatunkat.